Bokeh

idag ligger jag hemma och är sjuk. jag är så himla förkyld och idag har jag nog feber också. jag känner mig riktigt risig med andra ord. Det känns sådär med tanke på att skolan precis har börjat, och det hinns inte med att vara sjuk.. inte alls faktiskt.
Jag har försökt plugga ändå. Först med min fotouppgift som är Bokeh, och snart engelskapresentation. Bokeh är inte enkelt to pull together måste jag säga. Riktigt svårt och jag får det nog inte att fungera heller...
såhär ser Bokeh ut: 
det är när du har fokus på ditt föremål, väldigt väldigt nära med ändå ska ha lite miljö i bakgrunden, den här bakgrunsmiljön ska bli suddig, eller lite som på dessa bilderna. Jag tycker det är jävligt coolt, så det hade varit roligt att lyckas.
nu ska jag gå och snora ner någon annanstans.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0