Jumpsuit!

SHIT! Idag är jag helt sinnessjukt trött! Jag har ingen spm helst aning om varför, men jäklar vi havet, trött, det är jag. Skulle kunna somna, bums as we speak! Jag ska dock träna fotboll ikväll, om en 2 tmmar så där. det blåser ju galet mycket ute också. It's crazy!

Anyways, så köpte jag en jumpsuit idag. Lilla korta jag ska bannemig gå med en svart jumpsuit och beige skor och stråhatt i sommar och bara chilla. Jumpsuiten var väldigt fin tyckte jag, och även om jag kanske inte passar skitbra i den, så ska jag ha den! Och jag ska använda den!

 299 kronor på HM.
Skorna ser ut såhär, (ej köpta.. än)
349 kronor, också HM.
Och så en fin liten stråhatt.
59:50, HM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0