Hey yaaaa'll!

zup!
- nej nu ska jag sluta leka ball, jag är ju trots allt blondin..

Annars då? - jo tack, den hänger där den ska.
nej, skämt å sido.

På min APU idag har jag varit på gymnasiet i Simrishamn och intervjuat en lärare och en klass tillsammansmed en "kollega" om vi ska vara så fina. Jag har även skrivit små notiser, två stycken, och ringt en konstnär. Imorgon kommer jag att intervjua två tjejer som arrangerat ett utställning för ungdomars konst. Det är så roligt när ungdomar tar tag i såna saker. Jag uppskattar det!

Min baby var hos veterinären idag och det va goda nyheter. Hon har fått ny mat och pencillin som förhoppningsvis ska hjälpa mot hennes knutor och ben som inte hänger med. Vi hoppas på det bästa!

Ikväll ska jag bara softa och ta det riiktigt lugnt. Börjar 9 imorgon så har en liten liten sovmorgon. Skönt!

nu ska jag sätta mig framför tvn tillsammans med min mami och hund.

puss! ♥










så länge kan ni få njuta av dessa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0