baby we can go nowhere but up.

jag ser nu att det är två dagar sedan jag uppdaterade, men jag har itne haft något speciellt att skriva om, därför är det bättre att hålla er utanför the box, ni vet.
- Vi har en del i skolan just nu, psykologiprov, psykologiuppgift *2, mediekommunikationsprov, engelska och svenskreportage, var för sig, så det finns en del att stå i. Och i skrivande stund så ligger min intervju på engelska framför mig. Det jag måste göra nu är att ta mig i kragen och renskriva den också.. Skjut mig snälla hade varit fint.
Idag har jag dock varit hemma från skolan för att jag inte mådde prima igårkväll. Jag kände mig febrig och hade ont i halsen och allmänt konstig i kroppen, därför stannade jag hemma idag. Jag har ingen feber just nu, så jag ska antagligen till skolan imorgon.
i skrivande stund läser jag CHIC och lyssnar på Bruce Springsteen, medans jag innan idag faktiskt har bakat, bästa medicinen när man är sjuk.
receptet kommer i nästa inlägg!
ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0