Encore otra vez, 1 more time.

sitter och lyssnar på Darins äldsta låt typ någonsin. Encore otra vez, 1 more time. Jag kommer ihåg att när Darin släppt sitt första album så lyssnade jag ihjäl mig på det. Jag ääälskade Darin medans alla andra hatade honom för att han var både bög och det ena med det femte. Likadant med Justin Bieber, jag älskar honom medans alla andra har samma åsikter och kommentarer som med Darin.. Jaja, mjau mjau, vad ska man göra?
Iallafall, så är låten jättemysig, jag tycker ni ska ta er en lyssnare.
ciao.

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 12:01:10
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0