Truth or dare.

8 sanningar om mig.

jag är extremt mörkrädd, och klarar därför inte av att se skräckfilmer. Jag blir psykiskt instabil, typ.

år 2008 och år 2010 har varit bland de bästa åren i mitt liv. Det hände så bra saker då.

När min hund, Pepsi, dog revs på riktigt en bit av mitt hjärta ur mig. Hon var verkligen min prinsessa och min bästa vän. Och sen försvann hon.

När jag en dag känner mig riktigt snygg vill jag gärna ha det på bild. (haha). för då känner jag mig antagligen riktigt fräsch. Jättelöjligt ändå.

Min högsta önskan och min dröm är att åka till USA. Och där vill jag hålla på med musik. Alla mina drömmar utspelar sig där. vad det än gäller egentligen.

Jag har en allra bästa vän, som verkligen är min bästa vän, och en som alla borde ha!
jag försöker att bara äta skräpmat, godis och glass kakor och sånt på helgen, men klarar det sisådär.. Jag vill försöka bli lite nyttigare. Men som sagt, det går sådär.

♦ jag vill verkligen klä mig på ett annat vis än vad jag gör, men har inte fantasin till att skapa en look. Därför är det bra att skyltdockor finns.. haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0