Sing for life, sing for joy.

jag har legat sjuk sen tisdagskväll typ och mår sisådär faktiskt. jag missar mycket i skolan denna veckan, och kommer missa nästa vecka då jag ska till Stockholm med Josephine.. det är inte helt bra faktiskt. Jag får försöka hänga med i svängarna ändå.
- I måndags fick jag nya låtar av Rickard, min (om man kan kalla det så) låtskrivare. Två riktigt bra låtar, och snart kommer de sitta som en smäck. Det ska bli så jäkla roligt att spela in. Det längtar jag otroligt mycket efter. Jag måste bara bli frisk så jag kan träna igenom dem..

nu ska jag vila lite.
puss ♥


Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg titta gjärna inpå min :)

2011-01-29 @ 21:33:00
URL: http://vilhelminaboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0