för även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur.

jag älskar oskar linnros!

jag gick upp för ungefär 10 minuter sedan efter att ha drömt en hemsk jävla dröm.

- jag var i thailand (ja det va ju inte det som va det hemska), och av någon konstig anledning så badade vi i en inomhusbassäng. Varför gör man det i Thailand liksom..? Iallafall så gjorde vi det, och där var väldigt många jag kände. Tror faktiskt det bara var folk rnt om därifrån jag bor.
Jag och en tjej hade varit ute och simmat i den här bassängen som nu helt plötsligt var ute på vilt vatten (ni vet drömmar kan vara snea), och när vi kommer upp på kanten eller in till stranden ser vi ´4-5 fenor som sticker upp i luften. Jag ställer mig då och skriker HAJAR!! HAJAR!! HAAAAAJAAAAR!!! Alla går upp förutom en kompis pappa och ett litet barn. Pappan blev dödad vad jag tror, och barnet har jag ingen aning om.

En kvinna jag känner till gjorde allt i sin makt för att få upp pappan. Så när hajarna simmat iväg sprang hon bort till andra sidan och skulle få upp honom, men varje gång hajen närmade sig igen skrek jag HAJ, HAJ, HAJ, GÅ UUPP!

Så där sprang hon upp och ner som en idiot, men fick aldrig med sig mannen... Men ni kan ju tänka er rädslan och paniken jag hade när jag låg där och drömde..
När hon sedan sätter sig bredvid mig uppe på "land", då kommer hajen upp där och biter av henne handen.. Hur gick det till?
- jag bestämde mig sen för att vakna och hyperventilerade lite kändes det som..

rolig dröm...

nu ska jag snart baka kladdekaka! ett nytt recept som jag fått från min vän Josefine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0