en rubrik ni egentligen inte behöver läsa, men som ni läser ändå.

det är nu, efter nästan två veckor som det börjar kännas i hjärta och själ att man verkligen saknar någon att träffa på helgen. Någon att krama och någon att pussa, även någon man pratar med om dagarna om vad som hänt i skolan, på träningen, med vännerna och allt det där. Och framför allt, någon man verkligen vet är sin egen. Just precis det finns inte längre, och det är väldigt sorgligt. Det är nu jag börjar sakna dig på riktigt och din närhet. Eller möjligtvis närhet över huvudtaget. Jag hatar egentligen att det tog slut, för det var ju faktiskt du&jag. Det va ju så vi sa det skulle vara en bra tid framöver. Alla sagor har inget lyckligt slut, jag trodde dock att min skulle få det. Men man kan inte få allt här i världen som jag skrev för två inlägg sedan. Jag skulle egentligen vilja prata med dig om allt, allt mellan himmel och jord, så som vi gjorde på kvällarna ibland, på varsin sida av sängen, det gjorde vi i flera timmar. Kommer du ihåg? - att inte kunna få det hugger tag riktigt hårt i mitt hjärta, för det va något av det bästa jag visste. Jag skulle vilja lägga upp alla fina bilder på dig och mig som vi tagit, men det kan jag ju inte göra, det är ju faktiskt inte vi längre. Och det blir ju bara jobbigare om jag älter det. Ibland känns det dock bra att göra det.. märkligt nog.

Det är nu det är dags att gå vidare.


Nu är det tid för mig att gå och lägga mig och hoppas på en bättre morgondag på praktiken.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Sofia, det tar sin tid. DET ÄR OKEJ <3

2011-02-27 @ 22:15:15
URL: http://bejaleja.blogg.se/
Postat av: emma

härligt! jo, det är bra förutom att jag är förkyld :)

2011-02-27 @ 22:25:11
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: xayal

bloglovin? lägg till mig och säg till så gör jag detsamma =)

2011-02-27 @ 23:10:21
URL: http://xayalala.blogg.se/
Postat av: GratisTeori.se

:D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :)



Tänker du ta körkortet snart?!



ja då, ska du ta en titt på http://www.gratisteori.se, där kan du helt gratis träna på över 3000 olika teorifrågor.

har du ett Facebook konto, så behöver du inte ens skapa ett konto utan kan logga in direkt med facebook-kontot. smart va!?!???!



:D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :)

2011-02-28 @ 01:32:25
URL: http://www.gratisteori.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0