upptagen chey!

jag har haft att göra sedan i tisdags och har därför inte kunnat uppdatera. I Tisdags träffade jag mina fina tjejer hos Evelina, josephine och jag åkte sedan hem till mig och sov, dagen efter drog vi till stugan i Hörby med några andra och kom inte hem förrän igårkväll kring halv 7. När jag kom hem åkte sedan jag, mamma och Tina och käkade på pizza house, lit girls night efter det satt vi här och väntade på männen, so to say, och käkade ananaspaj och kladdkaka!

Idag är det påsk och då försvinner vi vidare till Tina, once again, och har påskmys!

Glad Påsk mina kära vänner.


Kommentarer
Postat av: jullan

jag förväntar mig en fet bildbomb sen!



<3

2011-04-23 @ 14:20:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0