Besökare.

Okej, kära läsare, jag ser att ni har blivit fler och fler nu under denna veckan. Såklart under den veckan jag bloggat minst.
Jag ska ta tag i mitt liv och börja blogga för er! För jag vill ju behålla mina besökare.

Så..
Igår kom då Josephine hit, och vi käkade maat och en massa godis, fast det va nog bara jag som stod för den sista biten. Jag har även skålen bredvid mig just nu.. ajdå...
Iallafall så hade vi det jättetrevligt, och det är en så himla söt och underbar människa. Jag är verkligen glad över att hon finns! Hon åkte hem vid halv 12 och sen kom min mormor och hennes man. i love you!

Nu sitter jag och väntar på att 17 kubik ved ska anlända på åkern så vi kan få in allt det där in i vedboden. HERREGUD säger jag bara. Det är en hel del kan jag säga. Kommer bilder på det sen.



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0