"You talk, when you're talking to!"

vaknade vid tjugo över 10 och började plugga direkt.
jag har nu läst min engelskbok i en timme och ska käkalite frukost. känner att jag måste börja på svenskan. VI har prov på tisdag, så det e dax!

var hos Kottarnas' igår på middag och mys. Det va jättetrevligt och jag trivs där borta, likaså min familj. Vi pratade en massa minnen och framtida minnen typ, heh..
Nej men det va trevligt, och jättegod mat!!

jag somnade själv när för 24 timmar sen jag somnade med min pojkvän. that is hard!

nu ska jag gå och göra lite frukost.

puss!♥

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Hej sweetie! Kikar in, allt bra med dig? :)

2010-10-10 @ 16:29:09
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0