Motions in the ocean!

jag saknar att spela fotboll. jag saknar hela grejen med att ta på sig sitt matchställ och gå ut och spela själarna av motståndarna. att få skjuta in en boll i nätet och sen få respons för det. att nicka in sitt första mål på borta plan med ett sugigt lag, dålig jävla plan och halvbra väder, det va så himla härligt.
jag blev nyss taggad i en bild på facebook av en gammal lagkamrat. det var sen vi va i Kroatien. och jag insåg verkligen hur mycket jag saknar att spela fotboll. kanske inte just i mitt gamla lag, men allt man gjorde tllsammans. när man vann cuper, matcher, divisoner, tabellen, gothia cup.
just det ja, Gothia Cup, det jag saknar mest på listan. Det va den bästa veckan i mitt liv och jag saknar det!
skulle någon fråga mig eller min familj vilken vecka som va den bästa veckan i mitt liv, då hade jag och de svarat GOTHIA CUP! jag saknar det så jag får en klump i halsen. ibland vill jag bara gråta.
jag saknar verkligen att spela fotboll, men just nu vet jag inte om mina knän och fötter klarar det.

jag behövde få ut det.
det är en jobbig känsla!

Kommentarer
Postat av: firre!

åhå, vi känner ju likadant! Jobbigt att du också känner så dock, men samtidigt skönt att inte va ensam!

I NEED TO SEE YOU AND EAT ANANASPAJ!!!

2010-10-09 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0