Perfekt helg!

Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har haft full rulle hela helgen och en del i veckan. Jag har helt enkelt inte haft tid. Men iallafall så har min helg varit perfekt.
Fredag: Jag åkte hem till Josephine efter skolan och vi käkade fondue, morotskaka och godis. Vi kollade på Paranormal Activity 1 och The Last Song. Jag hatar skräckfilmer och ser aldrig på dem, men denna människa tvingade mig ganska hårt att se den. Jag vas typ asrädd.. men jag tröstade mig efter det Miley Cyrus. En okej film, men inte suverän. Har ni sett någon av filmerna?
Lördag: Vaknade efter 5 timmars sömn hos Jossan och kökade frukost. Hela morgonen bestod sedan av att se skräcktrailers på youtube vilket inte heller va det roligaste för min del. Bara dem va asläskiga, haha. Kag åkte hem vid halv 2 tåget och duschade. Sen begav jag mig direkt in till Simrishamn, till min pojkvän.
Mot kvällen firade vi Danis lillebror som hade fyllt år, och det var hur trevligt som helst. Jag älskar att sitta i det umgänget, det är fruktansvärt mysigt! Maten var även jättegod. Mums!
Söndag: Vaknade upp bredvid det bästa jag vet och sen var det chill heela långa dagen. Vi såg film, När lammen tystnar. Vi käkade pizza mot kvällen och sen drog vi bort och kollade på fotboll. Min bror spelade och han var jätteduktig. Vid 7 tiden skiljdes vi åt, och jag fortsatte kolla fotboll hela kvällen.
Nu har ni fått en inblick av vad jag har gjort hela helgen.
Bilder kommer i ett senare inlägg för jag har inte tid nu heller haha.
Jag ska duscha nu, sen käka och efter det drar jag till emily och käkar ananaspaj!
puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0