Om mindre än 24 timmar.

ja om mindre än 24 timmar kommer jag, min pojkvän hans bröder och deras kompisar stå och skrika och sjunga i Malmö till A7x. Det ska bli så himla roligt. Lady Gaga kommer spela på samma gång, också i Malmö så det kommer att vara späckat med folk i hela stan. Men det är coolt det också. Eller? jodå!
Är det någon som känner till Avenged Sevenfold?
Om inte, så kommer här en bild och en av mina favoritlåtar med dem.
enjoy!

So Far Away heter denna och är tillägnad deras trummis, Jimmy "The Rev" Sullivan som dog för snart ett år sedan. Det var även deras bästa vän och det var denna man som spred glädjen och galenskapen i bandet.




Bild från GOOGLE

Kommentarer
Postat av: Ida we

Nog för att jag gillar Lady Gaga också, men av de två så hade A7X varit ett lätt val! De är asbra!



- Damn, du såg dem live alltså! Avis ändå, de är så grymt bra! Jag hoppas verkligen att få se dem live snart....

Mike Portnoy är ju också en bra trummis, men The Rev var ju liksom speciell, han tillhörde ju bandet för det första. Man undrar ju om de någonsin kommer hitta en permanent ersättare för honom. På ett sätt hoppas man att de bara kommer ha tillfälliga hela tiden...

Känns oerhört tragiskt att han gick bort i alla fall. Känns konstigt att han inte finns lägre när man ser på deras videos och bilder etc. RIP FoREVer!



2010-12-29 @ 22:59:58
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0