De där 24 timmarna..

..har nu gått och jag har bannemig sommarlov. Känns otroligt bra, men jättekonstigt på ett annat.
Jag menar, jag började ju precis ettan? Vi i klassen lärde ju precis känna varandra? Vi träffades ju nyss
Nej vänner vet ni, det har gått ett helt år! Ett helt år, och det har gått för snabbt.
Snart är det vår tur att stå på trappan med de fina vita studentmössorna på, och med klänningar som är så propra att pojkarna häpnar. Även killarna, ni kommer stå där i era fina kostymer och stylade hår. Vart tog två år vägen egentligen? Nej nu ser vi till att njuta!!

 Fika med klassen imorse och sen aulan. Det va ganska känslofyllt faktiskt. Även om det bara var ettan..
Vår lilla Chad ska åka tillbaka till det mäktiga U.S.A om några dagar, och vi kommer sakna honom. Vi är väl en del som inte kommer att ses under hela sommaren för att vi bor för långt ifrån varandra. Ja ni märker själva.
I eftermiddag va jag på student. Tobbelobbe.
Här kommer bilder!
Mirjan och Bean. Är dem inte söta?
Ewe och jag!
Våran Chad!
Någon randomkille, Chad och Nimbratt!
Tobias va lycklig för studenten!
Grattis vännen!
nu ska jag pysa!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0