Värmebölja.

Ja det är helt rätt. Det är så fruktansvärt varmt och det har det varit i mer än en vecka nu. Riktigt härligt är det.
Jag vill inte klaga, för vilken vinter vi hade.. men det är inte kul med den värmen när man jobbar. Du kan ju knappt röra dig utan att du blir svinvarm.. eller ja, jag kanske ska prata för mig själv där! haha!

För övrigt hade vi ett par riktigt skumma typer inne på jobbet idag.. creepy as hell!
på onsdag är det fotboll(!!!!) Spanien♥-Tyskland. Den kommer ses hos min kära Dani, dock hejar ingen i hans familj på Spanien, så jag kommer väl sitta där själv och heja på David Villa och hans fina Spanien.
Hoppas innerligt på en vinst!!

Nu har jag huvudvärk!
ciaoo!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0