Two years gone by..

Idag är det exakt två år sedan jag och Gärsnäs AIS flicklag begav oss upp mot Göteborg för att spela Gothia Cup. Det är det bästa som någonsin hänt i hela mitt liv. 
Det är den bästa veckan i hela mitt liv. Det va då jag kände mig levande. Det känns så jäkla löjligt skriva just att jag kände mig "levande". Men det är helt sant faktiskt. Jag mådde så jävla bra under den veckan. Det var bara Göteborg och fotboll som gällde. Göteborg som jag aldrig varit i innan, som jag nu tycker är Sveriges finaste stad. 
Jag, eller vi, träffade på spanjorer, brassar, fula jävla stockholmare♥haha. och en hel massa annat folk. 
Spanjorerna håller jag fortfarande kontakten med, och stockholmarna tillhör nu mig! -my property-. haha nej men det är verkligen riktigt fina vänner jag fann där! 
Jag saknar det fortfarande.. Och hade det funnits en specialgjord maskin för att ta folk tillbaka i tiden så hade jag betalat vad som helst för att göra det. 
Gothia Cup 08. Det va helt jävla underbart!
lite bilder sen dess.
Tågresan upp. Emilyfirre och Martina!

Bussresan genom Göteborg för att komma till skolan vi skulle sova på!

Slagna kvinnor efter några timmars tåg och bussfärd! Här inne på rummet.

Första matchen! Som vi vann om jag inte har helt fel för mig.

Som sagt, första matchen!

Lite extra energi inför nästa match. Och vaaarmt va det!

Påväg till öppningsceremonin. Emily och Filippa.

Busstur. Öppningsceremoni. Hanna, Sofia och Elenor.

På Heden Center.

Engelsmän om jag inte har helt fel för mig. Jag och Josse finns även med på deras kameror.

Ullevi. Lite folk än sålänge.

Nästan fyllda platser!

SKITTUFFA afrikaner som dansade in.

En sjukt duktig tjej som sjöng! Jag hade lätt ställt mig där och tagit hennes plats

Ett par som skulle gifta sig. Riiiktigt gulligt.

Alla släppte ballonger med gult och blått.

Fyrverkerier. mäktigt!!

Alla släppte gul/blåa ballonger mot slutet

Söta men dryyga ungrare.

Matchdag numero 2. En trött Sofia.

göteboorg!

Mathilda och jag!

På busstationen påväg hem efter en kväll på discot och Liseberg!

Söttand! pedrooo! som jag fortfarande har kontakt med!

Sebastian som blev inlåst på vårat rum av sina kompisar.

En Sofia med riktigt kort hår. I väntan på en dag på stan.
En kingig kille.

Mina kära 08or. Jag blir så glad när jag ser dessa bilderna!
Sista timmen på skolan.

Ungefär så här glada va vi att åka hem från underbara göteborg..
tågresan hem!

En trott och illaluktande Sofia på tåget hem.

Jag behövde ladda min mobil på perrongen i Malmö.
Sofia, jag och Emilysan.

Spanjorerna från Valencia.

That's right!! Efter deras match mot ett svenskt lag som de vann över.

Luis skrev ner sin och alla andras msnadresser när de tog med oss till Donken efter deras sista match.

Som ni förstår va det där veckan i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: FIRRE

DU ÄR BÄST! hihihi och fan vad söttanden är sööööd! Nej men många underbara människor, och många minnen! <3

2010-07-13 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0