So far away..

Rock och hård musik har aldrig varit min musik, och jag trodde aldrig att jag skulle falla för det heller.
Detta är inte hård musik heller, men det är ett rockband som ändå kan spela musik på min nivå.
Jag kom precis hem från Dani och Avenged Sevenfold är hans favoritband. Han spelade upp några låtar som är dedikerade till "The Rev", alltså trummisen i Avenged Sevenfold. Jimmy Sullivan som han hette dog för ett tag sen och det har varit en stor sorg för en stor del av deras fans. I stort sett alla.
Iallafall, när jag hörde låtarna, och rösten sångaren har när han sjunger till Sullivan började jag gråta. Han har sån inlevelse. Är det konstigt? det var även hans bästa vän.. Hans röst spricker nästan pga sorgen.
Lyssna på den, ordentligt, och lyssna på texten.

Avenged Sevenfold- So far away.

Kommentarer
Postat av: Bea

de rockar sockar, jag älskar "Walk"! sån attityd!

2010-07-30 @ 15:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0