Saturday night.

Jag spenderade min dag och natt med världens finaste Daníel! Vi käkade gott, promenerade och va allmänt gosiga. Vi tog även en vända in om hos mormor runt 10 tiden. •Hon var en glad mormor kan jag säga.•
Dagen efter promenerade vi lite på stan och käkade glass i hamnen och var bara riktigt varma. Riktigt varmt ute ju!
Jag åkte hem vid halv 4 tiden.. ♥ 
Jag gjorde mig iordning och sen blev det galaj i Tommarp. 140 personer med mat och sådär. Det blev även dans till ett band som spelade och det va hur trevligt som helst. 
Vi drog hem för ett tag sen, mamma jag och Simon, och vi har nu suttit och pratat minnen sen vi va små i ungefär en timme i mamma och pappas säng. Det va mysigt!
Nu har jag ungefär såhär mycket att göra (←........→), alltså ingenting, och då kan det se ut såhär..

1.
2.
3.
4.

Nu är klockan halv 2. Ska jag gå och lägga mig?
äsch, vi funderar på det ett tag till.
peace! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0