Lite sådär 33* i solen

Denna helgen har varit riktigt underbar. Jobb till halv 3 och därefter kom Dani hit. Grillat, kvällspromenad och mys ute i kvällssolen med la familia. Vi vaknade dagen efter med en jävla chock redan klockan kvart i sju på morgonen att mitt rum kändes som en bastu. Det va bara att gå upp och öppna fönstret och försöka få lite luft.
Förmiddagen och eftermiddagen tillbringades på stranden med honom och det va svinkallt i vattnet. Men det va behagligt ändå. 8 grader fick jag höra att det va. brrr..

Kvällen tillbringades med min lilla Julia. Vi drog in och mös i Simrishamn vid hamnen och käkade glass. Varmt som tusan va det men det va fint. Vi drog hem halv tio och käkade godis.
Vi somnade redan vid 12- halv ett tiden. Fruktansvärt trötta!
Idag åkte vi till stranden och det va riiiktigt skönt i havet. Konstigt att det kan vara sån skillnad på vattentemperaturerna. Vi släppte av Julia vid bussen för ett tag sen och nu blir det grillat.. mums!

Ikväll är det VM-final. Spanien-Holland och jag hoppas INNERLIGT att Spanien tar hem det!! Kom igen nu för fan!!
Det kommer dock bli lite tomt sen nu när VM tar slut. Det har ändå varit det man kollat på när man kommit hem från jobbet eller när man håller koll på klockan till 20.30 på kvällarna. Ingen mer fotboll. Vi ses om 4 år!

Jag och Simon, och lilla fina Julie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0