How do I live without the ones I love?

Vem kunde tro att jag skulle lyssna på Avenged Sevenfold?  jag har redan tankat ner 4 låtar till iPoden. Galet. men bra är dem. R.I.P The Rev

Jag har bara en dag kvar på jobbet nu, sen ska jag ha sommarlov. I hela 3,5 vecka. Då har jag jobbat 7 veckor. Bra jobbat enligt mig själv. Men det visar sig på kontot! Härligt!

En stor del av helgen kommer spenderas med Dani. Marknad och sol och bad kanske? Vi hoppas åtminstone. Finast är han!


I tisdags kom även min vän Fredrik till mig och snackade skit. Trevligt var det eftersom vi inte setts sen början på sommarlovet.
Såhär såg det ut:


Nu ska jag dra och handla med mamma.
Vi får se vad kvällen har att komma med. Antagligen ingenting?

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0