åhuuuuuus!

sommarens höjdpunkt är Åhus! Fjärde eller femte året! det är så fruktansvärt underbart! och fint väder har vi haft de senaste åren.
Idag drog jag dit redan vid 11 för att se pöjkarnas matcher. De gick vidare i A-slutspel och de kickade ass!
Good job boys!
Nu är jag hemma, svintrött, huvudvärk och svintrött.
Men jag mår ändå helt okej för SPANIEN FUCKING VANN!! och vems förtjänst va det? Jo, DAVID VILLA!! great!
Chris.
Nuñes och Bobo.
Marcus in action.
Adrian och Harry i pojkarnas stökiga(!!) stuga.
Tuffa grabbs.
Lycka till grabbar med resten av matcherna!
see ya in a year!
nu ska jag snart gå och lägga mig, för jag är såhääär trött! <------------->
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0