ljuset når så djupa spår.

vi gick ju på jullov igår och idag har jag jobbat. Steg upp kvart över sex och började jobba klockan 8.
Jag var hemma klockan 5 efter att ha jobbat till klockan 16, varit hos mormor en sväng, hämtat lillebror och handlat.
Just nu är jag helt slut, och när klockan var 8 kände jag för att gå och lägga mig, jag var slutkörd!
Jag sitter för tillfället och letar efter en nyårsklänning dock. Tror ni jag hittar en? nej..
eller nu tror jag mig ha hittat en fin en. Vi får se vart det slutar! :)
Tror jag ska lägga mig om en stund, och imorgon ska jag sova som en stock. Jag lovar. jag ska sova aslänge!
nu ska jag fortsätta lyssna på Bruno Mars.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0