I want it that way.

TELL ME WHY!?
jag, evelina och amanda sitter och sjunger till backstreet boys i grafsalen efter ett fint filmklipp på facebook. Vi hade precis engelskapresentation och det gick väl bra. Önskar dock att jag hittat information till de högre frågorna. But I didn't! Så det sög!
Nu sitter vi och väntar på Julle och att hon ska bli färdig med sin presentation, sen ska vi gå och dansa.. haha.
Dans på idrott, ja det är väl inte helt fel då?

igår tränade jag fotboll och det var underbart.
- tänkte bara ni ville veta det.

ciaoo! ♥

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, anmäl dig til dagens blogg hos mig om du vill annars önskar jag dig en fortsatt trevlig torsdag! :)

2010-12-09 @ 14:10:38
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0