Myshelg

jag har haft en riktig myshelg med min pojkvän. Fredagen spenderades här med filmtittande, eller ja, halva filmen för sen va jag dödens trött. Vi fortsatte att se den dagen efter. Vi drog även in till honom vid 3 tiden för att hjälpa till inför festen. Hans mamma fyllde år. Det var en mycket trevlig kväll. God mat och trevligt folk!
Det blev även två filmer under kvällen. Romeo must Die, och I am legend.
Tyvärr kan jag inte svara på om Romeo must die va bra eftersom jag somnade. I am legend är dock bra. jag gillar Will Smith också! Så den var bra!

Idag hade Fernanda väntat en hel vecka på att få se Toy Story 3 på bio med oss. En väldigt excited liten flicka kan jag tala om! Det va 3D dessutom, så det va ju riktigt coolt. ;)
Hon var överlycklig, och en riktigt glad tjej när filmen var slut!
jag har helt enkelt haft en perfekt helg!


fernanda och jag va mysiga.

3D flickan!

puss!

Kommentarer
Postat av: simone

ser myyysis ut :D

2010-09-04 @ 16:22:30
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0