det va som om nån bara öppnade den åt oss?

igår drog jag och Josephine in till malmö, till festivalen. eller ja, det blev affärer och center istället för det REGNADE? eller gjorde det det? det av inte bara så att himlen öppnade sig helt plötsligt och bara hällde ut allt vatten? Iallafall så kändes det så. Det va en otrooligt trevlig kväll, även om vi va dyngsura ett tag. Ett örhäne och en halsduk blev det inhandlat för mig.



Det blev fika på Espresso House efter många irrvirringar överallt i regnet. Senare mot kvällen satte vi oss och mös på wayne's coffee

Jag fortsatte tåget till baby, och sov där inatt! Idag har vi bara chillat och kollat fotoalbum sen några år tillbaka och kelat med fernandafis och Mau.



Nu ska jag gå och kolla på 2 and a half men, och imorgon börjar skolan!
jag ser faktiskt fram emot det, även om lovet har gått SÅHÄR fort!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0