sjuk helg..

ja ni kan ju ta rubriken på vilket vis ni vill, men som jag menar är att jag varit sjuk hela helgen. Förkylningen sitter fortfarande i, och jag mår sisådär. Får se om det blir skola imorron.. Jag har inte gjort ett jäkla dugg denna helgen, vilket kan vara skönt också, men det är ganska tråkigt ändå. 
Vi har ju ett tal som vi ska redovisa på torsdag som jag inte börjat med ännu.. jag får kanske ta tag i det? vi har ett textprov på tisdag också som jag kanske borde börja tänka på.. Och just det, så hade vi matten också ja.. ååh jag pallar inte!!
Det enda som varit positivt med helgen är väl att det har varit nåt sånär fint väder, och att vissa människor piggar upp mer än andra.
Jag har precis bränt ut alla mina bilder på skivor eftersom jag tror att min dator kraschar snart.. När jag skrivit klart inlägget ska jag börja på defragmenteringen också..
Hoppas ni alla haft en fin helg, & att veckan ser bra ut för er.
puss.
tänkte vi skulle ha lite sommarkänslor på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0