mat mat mat, sova?

i miss you.
Det va ett tag sen jag uppdaterade här, men det va inte så kul som jag trodde! haha. Men ska försöka hänga i lite till! 
Iallafall så kom bästa vän vid 12, när han stack hem kom mina ladies, och vi stack och handlade en massa gott.Taco serverades vid klockan 6, & vi gick väl inte därifrån förrän vid 8 kanske? Tog en stund, men så började vi göra chokladpudding, & det va riktigt mumma. Sen krängde vi väl godis hela kvällen och va allmänt störda som vanligt. Men vad förväntade vi oss? Vi slocknade hyffsat tidigt, 2 va klockan, och sen vaknade vi väl vid 9. Julia sov i och för sig fortfarande..
Idag stack dem nästan precis, och kvällen kommer vara lugn, behövs!
Nu ska jag städa undan här, och lägga i nya sängkläder. Jag drar även ner och hjälper mamma medPåskamauden.
Hoppas ni får en bra kväll, vad ni än ska göra! :)
Puss. 
här kommer några bilder sen igår & idag! Watch and enjoy!

Jonebergs skolkatalog var väldigt intressant

Jag var lika cp som vanligt.

Godmorgon.

Snygg va man också.

Medans Ewe och Julia tog en powernap på en sådär 20 minuter roade
jag och Amanda oss med datorn och tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0