fredagkväll..

efter bara tre enstaka dagar i skolan så är jag helt slut? måste vara nånting som är fel..
Iallafall gjorde jag och min superfinaste evelina redovisning på engelskan som gick super. We rock as usual!
dagen slutade klockan tre och nu är det helg. Visst är det skönt när man sitter i skolan och vet att det bara är en timme kvar tills det är helg? Man tycker timmen går långsamt, men ändå så har timmen redan gått? Woops! 
Ystadträffen ikväll också, kände att jag ville sticka dit men pallar inte riktigt och nu är det ju nästan för sent?
Jag hoppas alla som tog sig dit hade/har skoj iallafall! :)
 
Eftermiddagen/kvällen ikväll har bestått av middagslagning med mami, och en promenad efter det. Den fortsatta kvällen kommer bestå av bara tv-tittande för min del. Gillas? Ohja!
Justin Bieber kommer även sändas på Kanal 9 klockan 22.55 och jag sitter bänkad! Javisst!
Han är också med imorron på Nickelodean klockan 17.05, och det är sändningen från Kids Choice Awards! Sitter jag där då? Om jag gör!
Och som ni som läser förstår är jag heelt on på Justin. But you gotta love it!
Nu ska jag gå ner och sätta mig vid tvn, och imorron är det städning av uterummet som gäller. Snart dax att kunna sitta där ju!
I'll see ya when I see ya!
puss
Kommer även en helt onödig bild på mig. Men lite bilder måste man ju ha! Right?
besök även http://justindrewbieber.blogg.se  Sveriges största Justin Bieber blogg.


Over and out! ♣

Kommentarer
Postat av: Helena McComb

Tack så mycket, gillar båda lika mycket så tror också att jag väljer båda. :)

2010-04-09 @ 21:21:15
URL: http://helenamccombs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0