En sista lovdag

Sista lovdagen idag dådå, och den firar jag genom att äta digestivekex med ädelost och apelsinjuice till.
Justin går även på repeat och solen tränger in genom fönsterrutan. Kan det bli mycket bättre?
- Nej, jag tror faktiskt inte det!
Pepsi står även och skäller utanför dörren, ska kanske ta in henne också? Ja jag får nog göra det.
Imorron börjar då skolan. Ganska skönt på ett vis att komma tillbaka till rutinerna, och även träffa sina små kära vänner. Om några veckor blir det även studiebesök runt om i Malmö-Helsingborgtrakterna. Studiebesöksveckan med MP1 är en av de bästa veckorna på hela skolgången, så den kan nog inte bli annat än perfekt!
Nu ska jag dra med mamma ut på en promenad med Pepsan, och ikväll ska jag försöka få med daddy till gymmet.
puss.

en fin liten bild på världens bästa justin sitter ju inte fel heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0