Efter regn kommer solsken?

Det sägs att efter regn kommer solsken i vädersyfte, men det kan även kommer i humöret. 
Dagen började med ett stort regnmoln och jag kände att jag helst bara ville sjunka genom jorden. Men med tanke på att vissa personer kan övertyga en om motsatsen så blev det bättre fram mot eftermiddagen. Thank god!
Jag drog med mamma och lillebror in om en vända till Bo Ohlsson bara för att vi inte hade något för oss.
Väl hemma igen gick mamma jag och babe ut på en promenad i det fina vädret, som va solsken och värme. 
Kan det bli bättre? Noes, wouldn't think so.
Veckan framöver kommer spenderar med mitt kära MP1 i Malmö och Lund på studiebesök. Och jag kan säga er att resorna med världens bästa MP1 är oslagbara. Ni är så himla bra! Så i bloggen i veckan kommer det finnas en hel del studiebesöks bilder. 
Nu har jag precis käkat pizza och ska nu se till att ta en dusch tror jag, eller göra något helt annat kanske.. Who knows?
Här kommer iallafall en bild på babe och en på julia och jossä.
enjoy!
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0