21 april= snö?

Helt ärligt, ofta det snöar i mitten av April? känns inte riktigt okej där faktiskt, aja, snön är borta igen iallafall och solen tittar fram, så det får väl va accepterat då.
skolan som va helt okej, förutom att den nya tjejen, (ursäkta) va fett dryg.. Sluta klänga på folk du inte känner.. jag blir dum i huvet på sånt. Aja, du lär dig väl du också (y)
imorron har vi svensktal och jag är inte färdig, känns lagom bra.. men det fixar sig väl.
Nu ska jag dra in i duschen, senare blir det Anna Anka. Jag jag kan inte hjälpa det, men nu verkar hon vara en okej människa! haha.
För övrigt älskar jag denna musikvideon så jag tänkte jag delar med mig av den.
Taylor Swift- Love story

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0