we got that, no you hang up kind of love.

Här kommer lite fler bilder sen jag var ute med Rasmus och Kaycie igår.
idag är det en lång och tråkig dag, som alla andra söndagar, och jag hinner itne göra så mycket heller, för klockan 4 är det dax för träning, en sak att se fram emot iallafall.

Från att inte bruka ha veckor planerade (för att jag inte gillar det egentligen) är nu hela mitt lov i stort sett planerat.
Imorgonkväll ska vi käka middag hos mormor.
Tisdag ska jag spendera med Kaycie, och sedan träna fotboll.
Onsdag kommer mina fina Julia och Josefine hit och sover.
Torsdag har jag dessa brudar kvar, och sen är det träning.
Fredag ska jag göra nånting under dagen som jag inte riktigt kan komma på vad det är nu, kvällen kan jag inte berätta.
Lördag ska Bea firas.
Söndag är det träning!
efter det har vi tre veckors praktik.

Tack för mig, nu ska jag göra något åt mitt liv.

Kommentarer
Postat av: L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-02-21 @ 04:17:27
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D Jag ska precis lägga mig i sängen och kolla på film! ;) Är allt bra med dig idag? :)



Kram



PS. Har precis kört igång en smyckestävling, var gärna med om du är intresserad! ;p

2011-02-27 @ 23:19:38
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0