Rainy tuesday.

ett sjuhelvetes tråkigt väder är det idag här i Skåne. Det regnar.. Ni vet sånt här smått smått regn som liksom känns som tjockare dimma men den slår mot en? jodå, det är sånt trevligt regn det är idag.
Vi hade en lagom lång dag idag. 09.10-10.40, helt okej faktiskt. Andra lektionens lärare hade anmält sig sjuk så det va bara att åka hem igen. Riktigt skönt.

nu sitter jag och väntar på att tyra show ska börja, så jag tänkte jag pluggar lite på mitt engelsktal sålänge.

vi har fått låna skolans kameror eftersom vi ska göra en hemuppgift, så nu fotar jag som tusan tills den ska lämnas in igen!




Köpte även en sporttrunk idag inne på Team Sportia. 600 ;-


and that's how it is!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0