Världens finaste..

Efter ett ganska misslyckat Nationellt prov i matte igår så flöt dagen på bra! Och mediekunskapslektionen va fin för att världens bästa Malin var tillbaka! Och vi ska försöka få rätt med intervjuerna! Efter skolan drog vi alla hem till Sjöbo och Sofie där vi spenderade vår natt. En sak är säker, och det är att jag ALDRIG kommer att se en skräckfilm mer.
Vi, eller ja, Amanda och Ewe (som inte ens tycker om skräckfilmer) hyrde "Deadline", en Amerikansk skräckfilm med Brittany Murphy som huvudperson. Och efter bara 10 minuter hade jag panik!!! Heeelt galet! 
Jag var så panik och skräckslagen att jag grät. 
Och det kan nog resten intyga.. Men iallafall såg vi den färdig, även om det bara va jag och Julia som var vakna! Jag överlevde, vilket huvudpersonen i filmen inte gjorde.. eller gjorde hon det? Kolla själva!

Så ser omslaget ut! Läskigt?
Nu är jag hemma och jag hade en underbar kväll & natt mer mina fina tjejer! ni är bäst!

I tisdags drog jag och Bea ut på äventyr i Ystad med kameran. Det va ju så otroligt fint väder. Kändes verkligen som att sommaren var påväg. Vi hade det trevligt med snack och glada miner.
Här kommer lite bilder.
Foto: Jag!

Foto: Jag!

Foto: Jag

Foto: Bea!  död fågelunge!
Nu är jag hemma, och jag har precis ringt både skalbaggen och Gynning men no answer! :(
En grej som gjorde min dag var att mina kära älskade vänner från Stockholm kommer till Åhus ändå, och jag är överlycklig! Verkligen!! Har verkligen saknat er riktigt mycket! my boys! ♥
Ikväll blir det kanske gymmet, och blir det inte det så drar jag ut och springer.
puss!♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Det var en fin dag, mm (:<3

2010-05-13 @ 15:39:34
URL: http://bejaleja.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det va det verkligen! (: <3

2010-05-13 @ 16:37:16
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0