Fin helg.

Efter en jobbig vecka med massa prov och inlämningar, slutade MP1 fredagen tidigt, redan klockan 11. Vi tjejer drog hem till Sjöbo till Julia där vi först gjorde makaroner och korv. Därefter fyllde vi spotifylistan med en massa partymusik, och sen degade vi på soffan. Halv 4 stack vi ner och hämtade Martin & hans boys, efter det käkade vi oss tjocka på Empoli.
Kvällen bestod av party, & det tackar vi Julia för!  mina flickor är bäst!

Lördagens eftermiddag spenderades i simrishamn där vi firade moster. Kvällen tjockade jag och bästa vän oss med pizza & glass, & packade inför hans Stötenresa!

Denna söndag, (som alla andra söndagar) degar jag sönder med mina onda onda knän, & så får vi se om de orkar med gymmet ikväll!
Förövrigt så är du söt!
puss!
Ett ganska stort hjärta på denna helgen!
En liten Bea & Sofia.
En liten Julia!
Koooorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0