The end of a summer passion

Ja som ni vet tog VM slut igår och SPANIEN VANN!! Jag va så jääävla lycklig! Riktigt fint va det! Iniesta!♥ va hjälten!!


Det kommer bli ganska tomt på eftermiddagarna och kvällarna nu när VM är slut och ingen fotboll går.. Jag är inte mycket för allsvenska matcher heller. Men ja, vi får väl se. Blir kanske?
Det är EM om två år också, så det går kanske ändå! Vi ses om 4 år iallafall, VM!

Idag har jag jobbat, och det var olidligt. Visst vi ska inte klaga på värmen nu när den äntligen kommit men då ska man isåfall ligga på playan.. Natten va inte okej den heller. Sov inte alls. Det va så fruktansvärt varmt. Jag hade fönster öppna och fläkten igång, men icke!! Så nu börjar huvudvärken också.. damn!

Just det.. JAG av alla människor har druckit typ två liter vatten idag.
Jag är jättedålig på att dricka. Vare sig det är varmt eller inte. Så, creds till mig!

Nu har jag precis varit ute på en promenad så nu ska jag gå in i duschen!
puss!♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Viva España :)

2010-07-12 @ 20:58:11
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0