2010

ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig? Det har varit både bra och dåligt. Mest bra!
Bättre än förra året? En del, och en annan inte. 
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? Min sommar.
Har du flyttat under år 2010? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Japp
Isåfall vilken? Finns en hel del, men bland annat, Samson, Grenade och Just the way you are.
Har du druckit alkohol? Ja
Har du kysst en främling? Nej.

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2010? Den har varit den finaste någonsin. 
Har du varit kär? Ohja!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Japp.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Japp.
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nej! 

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej, tack och lov
Har någon i din släkt avlidit? ja..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Aunä.
varit i slagsmål? Absolut icke.

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? Jag antar att alla alltid gör något som de sedan inte riktigt gillar?
Isåfall vad? Det är några få saker.
Har du skämt ut dig? Haha, händer väl ganska ofta. 
har du ljugit för en vän? Nja, det har nog varit en vit lögn. Hoppas jag?
Har du varit ute en hel natt? Nej.
Har du blivit tagen av polisen? - nej

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? Österport i Ystad.
har någon varit elak mot dig i skolan? Yes.
Hatar du ngn på din skola? Ogillar starkt är nog ett bättre ord.
Har du gjort ngt framsteg? Japp
Haft alla rätt på ett prov? Nix

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Ja det har jag!
Har du förlorat en vän? Yes. 
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nej inte så direkt.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Ask 'em. Inte vad jag själv tycker iallafall.
Har du ljugit för en bästa vän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Nej
Har du många killkompisar? Japp.
en liten del av mitt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0