Helgen som gått..

.. har jag inte gjort nånting på.
i fredags var jag i Sjöbo dock med några av mina fina tjajor och det var mys. Jag åkte dock hem vid 11 tiden för att jag inte mådde så himla bra. Jag är säker på att ni också ätit godis och chips till ni storknat. yeah, I know what if feels like.
Lördagförmiddag begav jag mig ut på en joggingrunda i höstvädret. Det var ASKALLT men skönt ändå. Jag kände mig galet duktig som sprang. Eftermiddagen och kvällen gjorde jag absolut ingenting på. Jag skulle egentligen träffat min bästa vän Fredrik, men han är sjuk så vi tar det nästa helg istället.
Idag, söndag har jag bara tagit det lugnt. Jag och mamma var inne hos mormor och drack kaffe och fikade. Jag och Lennart gick bort till mormors bror också sen, jag lämnade ett kort på oss två. Han är ju trots allt min älskling, ;) haha!

jag har även pratat med min baby idag, han är ju i stockholm och ränner runt, så jag saknar honom GALET! men han kommer hem imorgon och på tisdag träffar jag honom, och även på onsdag! Fredagkväll är också vår kväll! ♥
Jag ringde även upp min kompis Elenor idag. Vi har inte hörst av på skitlänge och det är så sjukt dåligt av oss båda. Men vi har bestämt att träffas snart, så det ser vi fram emot!

Det blev en himla lång text nu, och så mycket har jag nog inte skrivit på länge!
Jag hoppas ni har haft en bra helg! Imorgon är det skola! Det väntas 1 prov och 1 bokanalys på engelska.


Min vän Fredrik och jag i somras!

Elenor och jag när vi konfirmerare oss!
Schnygga va vi!

Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

kikar in' hoppas att du får en fortsatt trevlig måndag! :D

2010-10-18 @ 13:53:24
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0