weekend break!

Gott folk, det är äntligen fredag!! Morgonen började med nationellt prov i matte, och det gick bättre än förväntat, men det gick inte så bra. Så hur gick det egetnligen? ;)
Solen har stekt sören idag också! Jag slutade klockan 11 efter många utbrott på läraren. (som förövrigt går mig på nerverna).
Inne i Simrishamn pratade jag med "min chef" till sommaren, om tider och sådär, och sen lite ärenden i den stora staden! Väl hemma blev det bikini idag igen och fotboll och hopprep, precis som igår.
Och jag uppmanar er om att hopprepet endast är för träningssyfte!!

Nu ska jag äta kyckling nånting och sen får vi se vad den åskberikade kvällen kommer bestå av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0