Stuntin is a habbit

Stuntin is habbit, get like meDavid Banner och Chris Brown sitter och rockar loss med mig just nu. 
Vädret suger för tillfället, det regnar, är grått och allmänt kallt. Funderar över crusingen men känner inte riktigt att jag drar dit om vädret är såhär pissigt? nej, då sitter jag hellre hemma faktiskt! Vill inte bli sjuk igen!
Igår åkte jag till Cornelia och spenderade min kväll där. Jäkligt längesen jag var där alltså. Vi tjockade oss med godis och såg på film. Djävulen bär Prada. Gilla! Får snart göras om igen, det går så lång tid mellan varje gång vi ses även om vi bor rakt över vägen från varandra. Galet.

Idag gick jag upp klockan 12, och det va riktigt längesen jag sov så länge. Skönt kan jag säga. Har varit riktigt trött de senaste dagarna, sena kvällar och långa dagar. Men ibland får man gör sånt också!
Jag har inte gjort allt för mycket idag, och tror inte det kommer bli så heller om ingen annat dyker upp.

Här är en liten bild på mig, tillägnat Josse och Bea eftersom de tyckte jag såg så adlig ut. Ni är så söta! 
puss♥

Kommentarer
Postat av: Bejaleja

Du är banneme något av det vackraste man skådat! (: <3

2010-05-10 @ 09:37:09
URL: http://bejaleja.blogg.se/
Postat av: Sofia

och du gör mig bannemig riktigt glad (: <3

2010-05-13 @ 16:36:48
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0