Orientering!

Som alla säkert har hört så har vi haft orientering idag och det fasade jag oerhört för! Alltså verkligen, jag hatar orientering! Men tack vare Erik så gick det ju helt kanon, och enligt mig tyckte jag att vi gjorde väldigt bra ifrån oss! Bra jobbat Erik!
Efter orienteringen så hade vi lektion i 45 minuter ONLY, så jag kunde ta två tåget hem. Hur härligt är inte det på en skala..?

Nu är jag hemma, och jag är verkligen dödstrött.
Jag har även fått sol i ansiktet idag och mina fräknar tittar fram nu. För övrigt så tycker Evelina att mina fräknar är jättegulliga. Besök henne förresten! I think she would like that!

Nu ska jag gå och dega framför tvn, för det tycker jag att jag är jättesuper duper förkänt av!
You'll reach me @ my cell!

puss kära läsare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0