One last breath

Creed- One last breath spelas i mina öron för tillfället när jag sitter i skolan, en kvart innan skolan börjar. Jag ska ha 2 timmar matte, eftersom det där jäkla nationella provet gick åt helvete rent! Jag har aldrig varit bra på matte, alltså jag är verkligen värdelös, jag lovar!
Det blir väl ingen vanlig skoldag så direkt, med tanke på att alla kurser nästan är slut så det är bara att lämna tillbaka böcker, och sitta och snacka.
Så tåget hem vid 2 eller 3 tiden, sen e det heelg!
Morgondagen kommer spenderas med min kära Evelina! i love you!
Men ska hjälpa mormor och städa gamla lägenheten, hon har ju flyttat!

Nej nu börjar snart lektionen, I'll talk to you later.
puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0