I'm overboard

Jag kan verkligen inte hjälpa det, men när jag behöver lugn och ro, eller bara koppla av så stoppar jag Justin i öronen och bara njuter. Det spelar ingen roll vad jag gör, om jag så dammsuger huset, sitter vid datorn eller är ute och springer så gör Justin allt! Han ger en extra kick, och man fortsätter!
Helt ärligt så spelar det ingen roll vad andra tycker, för jag gillar Justin. Justin är en bra sångare, och han har en fantatsisk personlighet! Han står verkligen med båda fötterna på jorden, och det är så himla skönt! Annars kan ju all "fame" gå honom över öronen, och det är inte kul! 
Och för alla de som säger att han suger stenhårt kan ta och blicka tillbaka lite.. Han hade inte legat etta på Billboard eller sjungit för president Obama om han inte varit tillräckligt duktig! That's for sure!

Och han är så otroooligt söt, helt galet!

Justin och Jessica Jarrell med låter Overboard som jag är så kär i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0