I just wanna feel your rythm

Jag av alla människor har faktiskt börjat tycka det är roligt att blogga. Jag har haft typ 2 eller 3 bloggar innan men stängt ner dem eftersom jag inte skrivit i dem eller ens tyckt det va kul att skriva i dem. Men nu känner jag att det är rätt skönt att kunna skriva av sig. 
Jag har väl nästan skrivit varje dag nu tror jag och det känns bra! Jag har lite läsare om dagarna så den kan väl inte vara helt kass heller? ;)
When I was thirteen, I had my first love. There was nobody that compared to my baby, and nobody came between us or could ever come above, spelas just nu när jag skriver. 
Vet ni vad som mer är intressant, as we speak? Det känns som det ska åska. Det är riktigt kvavt ute och klibbig värme. Det känns som det ska regna men det kommer absolut ingenting. Tror till och med att de sagt åska på radion? Iallalfall tycker jag inte om det, men det hade renat luften lite grann!
Musiktips
Alicia Keys- Try sleeping with a broken heart
Darin- What If
Biffy Clyro- Many of horror
Daniel Merriweather- Red

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

älskar try sleeping with a broken heart

2010-05-15 @ 14:24:26
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja visst är den bra! (:

2010-05-15 @ 15:59:43
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0