Piercing!

Vaknade av ett jävla blåsväder. Regn & rusk, usch! Det är iallafall bättre än snö, så får väl vara positiv ändå!
Iallafall så körde vi in och piercade min navel idag. Väldigt nöjd måste jag säga! Det gjorde inte så ont som jag först trodde, så jag blev positivt överraskad! kanon! 
Igår drog pappa jag och lillebror till Tommarp och checkade Revyn!
Ikväll blir det en chillkväll, behövs verkligen. Riktigt intensiva veckor har det varit som ni läste i förra inlägget. 
Känner att jag är riktigt kass på att skriva roliga inlägg, men ni läser om ni vill!
puss.
you're fine!

Kommentarer
Postat av: Ola =)

Svin Snyggt!

2010-03-27 @ 18:08:40
Postat av: Josie

Fiiint! : )

2010-03-28 @ 17:25:25
URL: http://prettydemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0