En tidig morgon

Det var nog det tidigaste jag satt klockan på, på väldigt länge. 3.45 ringde alarmet och jag var lika yr i huvet som vilken höna som helst.
Iallafall så börjar jag klockan 7 idag, därav den tidiga väckningen.. Vi ska filma en grej vilket ska bli himla roligt, så jag är taggad. Det är väl också därför jag inte heller kanske har något emot att gå upp heller!

Ikväll är det premiär för oss damer att gå ut alla tillsammans! Vi är alla äntligen 18, varav den sista fyllde år igår. Grattis Amanda! Så vi ses på Möllan efter 20 ikväll! - jag kommer vara som en zombie, men det fixar vi.

Nu ska jag sova lite på bussen tror jag. Puss ❤


Kommentarer
Postat av: Malin

Den första utgången när man fyllt 18 är riktigt najs! Enjoy! Kram

2011-11-18 @ 11:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0