What to do?

Vilken svordom använder du mest? - fan och helvete
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Olika, men under APUn, 07.15
Var köper du dina matvaror ifrån? - ICA och COOP
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Både och faktiskt.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - En biljett straight down to America!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Hmm.. ja jag tror det.
När var senast någon stötte på dig? - ett tag sedan.
Vad åt du till middag senast? - Fjärilspasta och köttfärssås!!
Kan du vissla? - Självklart Johanna.
Tittade du på tecknat när du var liten? - Alltid!
Äger du några band t-shirts? - Nix, inte en enda.
När flög du senast? - har aldrig flugit.
Pratar du några andra språk? - engelska
Har du gråtit offentligt? - yes, det har jag.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - Tattoo!!
Vad har du med dig in på bion? - en massa godis!
Vad har du för väder? - Typ 5 grader, blåsigt as fuck, svinkallt med andra ord.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - foto och engelska.. eller ah, fast nej.
När sov du senast på golvet? - Uhh, det va nog ett tag sen faktiskt.
Vilken är din favorit drink? - det där är jag inte så insatt i..
Gillar du din boendesituation? - absolut, men det hade varit kul att bo mer centralt.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - helst 9..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? - De brukade inte vara det, nu händer det ju saker hela tiden.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Ibland händer det väl?
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 18!!!
Tror du på liv på andra planeter? - Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Men det gör jag nog.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - I hate my life and I wanna die, I ain't got no iPhone. 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Det hade varit fett!!!
Tycker du om att krama folk? - verkligen!
Äger du en digitalkamera? - Yeah well I did. Tills den gick sönder. Nu har jag en sketen skol-systemkamera..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Dakota Fanning.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - ja för då väntar jag i tre år helt i onödan.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - OH MY GOD, NO!
Är du mörkrädd? - Ja riktigt!
Tre saker du alltid har med dig? - mobilen, någonting för läpparna och tamponger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0