we cross that bridge If we have to.

jag har alltid varit den som alltid mår så jävla bra!
nu vet jag hur det känns för er stackare som mår dåligt, och som verkligen mår dåligt, ofta! Mitt är säkert inte ens nånting om man jämför med er, men jag lider med er, jag lovar!
det är inte så längesen saker och ting tog slut, så som liv och realtioner, men under den här tiden känner jag mig inte samma. Det låter kanske löjligt, men det känns som en stor förändring. Till det negativa då! Jag önskar bara att allt liksom var som förut, liv och lycka. Så lycklig som jag var för bara en liten liten tid sedan, det hade varit perfekt!
- jag sa att det var dax att gå vidare, men hörni, det var lättare sagt än gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0